szombat, június 03, 2006

Költözés előtt I.

Mit csinál az ember, ha háromévnyi Életet kell bedobozolnia három nap alatt? Retek carpaccio-t. Azt hiszem, holnap zöldborsó-carpaccio lesz a hangulatnak megfelelő. De legalábbis mindenképpen valami olyan, nagyon értelmetlen, mély koncentrációt igénylő feladat, ami teljes mértékben eltereli a figyelmet az egyre inkább eluralkodó pánikhangulaton...
Lenne még ám sok jó ötletem, sajnos nem voltak itthon például megfelelő hozzávalók, hogy elkezdjek curry pasztát gyártani házilag, de esetleg a vietnámi tavaszi tekercs gyártása is szóba jöhetne. Vagy nudli.
Mindenesetre a steak isteni volt, rájöttem, hogy úgy lehet olyan szép kerek éttermi formájúra gyártani, ha fóliában vágódeszkán görgetem és hűtőben hagyom ilyenre dermedni. 4 percesen szeretem.
A retekre egyébként olívaolajat csöpögtettem, maradék gorgonzolát morzsoltam, meg került még egy marék rukkola. Őszintén szólva fenséges ebéd volt. Egyébként csak a szomszéd házig költözöm.

Címkék:


 

 

3 hozzászólás:

Anonymous Névtelen szerint...

Oh, a szomszéd ház nem jelent semmit :). Nekünk négy nap volt pár utcával odébb, az egy hetes internethiányról nem is szólva :). Az ember sose hiszi el, hogy annyi cucca van, amennyi. Mikorpedig még több :).

10:14 de.  
Anonymous Névtelen szerint...

nem a bedobozolás a legrosszabb...majd csak figyeld a kidobozolást.
remélem,ezzel megnyugtattalak:)

üdv.Kata (egy gyakorlott költöző)

8:14 du.  
Blogger chili&vanilia szerint...

Köszi Lányok, igazán megnyugtattatok:)épp egy órácska pihenőt engedélyeztem magamnak, végül is még egy egész teljes napom van..

8:35 du.  

Neked is van véleményed?

<< Főoldal