hétfő, november 23, 2009

A nyomdagépek dübörögnek...

...mese nincs, ebből most már tényleg könyv lesz...
Kriszta már kézben tarthatja az ő gyönyörű kötetét, ezúton is nagyon sok szeretettel gratulálok neki, a holnapi könyvbemutatóján pedig jól koccintunk is rá.
Más. Ha valaki netán vaníliás sült csirkét, csillagánizsos kacsát, vagy ötfűszeres csokoládétortát szeretne készíteni velem, még van néhány hely a csütörtöki tanfolyamra, amelynek fő témája az egzotikus fűszerek lesznek.

Címkék: ,


 

 

14 hozzászólás:

Blogger Reni szerint...

Kíváncsi vagyok rá nagyon :) Olyan receptek lesznek, amik a blogon is találhatók, vagy inkább újdonságok?
Amúgy szépnek tűnik. Az olyan szakácskönyveket szeretem, amikben teljes oldalasak a képek :)

12:02 de.  
Anonymous teo szerint...

par hete mar megrendeltem, es hat alig varom, hogy meghozza a postas! dolce vita konyvet is meghozta mar penteken! :) nagyon szep lesz, tetszik a borito is. a fenti kep lattan meg meg jobban varom, hogy a kezemben tarthassam. gratulalok!

12:14 de.  
Blogger dortimcsi szerint...

Olyan izgalmas a könyvnyomtatás...és milyen jó beleszagolni a frissen nyomott könyvekbe...Volt hozzá szerencsém párszor...ilyen az, ha az ember apukája nyomdász.
A könyvet már nagyon várom én is.
A tanfolyamon készülő finomságok közül felkerül vmelyiknek a receptje?

12:24 de.  
Anonymous Névtelen szerint...

remélem a nyomdászról csorog a víz és igyekszik, mert Anyukám startpozícióban várja, hogy elszaladhasson a könyvért akár a világ végéig is :-) hú de várom!

Helga

1:26 du.  
Blogger  á la carte kulinaria szerint...

Nagyon szép lesz a fotó alapján!!! Már nagyon várom! Ezt a könyvet is megrendeltem a Jézuskától, remélem beszerzi Karácsonyra. Ha nem majd pótlom januárban. Remélem még akkoris kapható lesz ! Viszont ha beszerzi, lehet utólag is dedikáltatni? :)

3:09 du.  
Anonymous Névtelen szerint...

2,5 órányira vagyok Budapesttől és annyira-annyira elmennék egy (több) ilyen főzőcskézős estre.....esetleg egy hétvégén??? arról még csak álmodozni sem merek, hogy esetleg Győr v. Veszprém környékén is megjelentek egyszer-egyszer.

11:40 de.  
Blogger LetKat szerint...

Köszönöm a tegnap estét!!! Fantasztikus volt együtt főzni veled. Ez a kacsa isteni lett, amibe egy kicsit besegíthettem! :) De ha még fedő is lett volna..... :D

9:10 de.  
Blogger chili&vanilia szerint...

Nagyon örülök, hogy tetszett, én is jól éreztem magam veletek! mindjárt be is írom a fórumba névtelenül a fedő problematikát:))) a kacsa receptje egyébként a könyvben is benne van

9:58 de.  
Anonymous Dexter szerint...

Kedves Zsófi!
Én is nagyon jól éreztem magam tegnap este, és fedő ide vagy oda, minden nagyon finom lett - főleg a kacsa! :) Már eddig is sok mindent "loptam" Tőled, jó volt most élőben is együtt főzni!

11:04 de.  
Anonymous Névtelen szerint...

Én is istenien éreztem magam!
És mostmár bevallhatom így utólag, hogy leginkább Zsófi miatt mentem el. Nagyon kivancsi voltam arra aki ismeretlenul is ennyire hatott a konyhai fejlodesemre, es akinek azt is koszonhetem hogy mar nem felek hasznalni a galangat es a thai citromfuvet :))
Es olyan amilyennek a bolgja alapjan mindig is gondoltam: kedves, kozvetlen, segitokesz es johumoru.
Orulok hogy talalkozhattam Veled, Zsofi!

A kacsa tenyleg isteni lett, alig varom hogy elkeszitsem egyedul.
A csillaganizs is jo hely, biztos megfordulok meg ott.
De csak ha lesznek fedok :)))

Anais

1:52 du.  
Anonymous teo szerint...

szia! most kaptam az anima konyvesbolttol levelet, hogy megerkezett a konyved, es lehet menni atvenni. igaz ez??

11:47 de.  
Anonymous Hegyi Zsolt szerint...

Szeretnék gratulálni. Tök jó, hogy lesz könyved. Ha valakinek, neked igazán kell, hogy legyen. Na. :)

12:50 de.  
Blogger tekatana szerint...

teo, ha kaptál tőlünk értesítést, akkor bizonyára igaz - aki valamelyik boltunkba kérte személyes átvétellel, annak amint kiszállítottuk, a boltos küldött egy értesítőt.
ezt zsófi mondjuk nem látja, úgyhogy tőle hiába kérdezed :) viszont kell legyen a levélben a bolt címe és száma, őket megkérdezheted, ha kétségeid vannak :)

2:50 du.  
Blogger tekatana szerint...

egyébként tegnap óta minden személyes átvétellel előjegyzésben rendelt könyv kiérkezett a választott boltunkba, tehát biztosan ott kell legyen a tied is.

2:52 du.  

Neked is van véleményed?

<< Főoldal