kedd, február 28, 2012

JÁTÉK! Ki szeretne egy Makány Márta estélyit??


Makány Márta divattervezőnővel évek óta jóban vagyok, jó néhány szép ruhát készített már nekem. Elég sok vidám percet is töltöttem vele a szalonjában, ahol a hangos kacaj finoman szólva nemcsak ritka vendég. Márta legújabb projektében piacozós/bevásárlószatyrot tervezett az egyik nagy hipermarketnek. Ahogy a képen látjátok, a táska egyik oldala ocelotos-rózsás, a másik pedig farmeres. Én már piacoztam vele (mármint a szatyorral, nem Mártával, pedig ő is nagy piacmániás+szuperül főz), és arról tudok beszámolni, hogy szuperpraktikus, mert egyrészt rendkívül erős, tehát nagy, cipelős mennyiséget is jól bír, másrészt pont akkora méretű, hogy kényelmesen elfér benne egy nagyobb bevásárlás is. 


Még két fontos szempontra szeretnék rávilágítani: egyrészt nagyon jól állnak a táskának a kikandikáló zöldségek, úgymint például a póréhagyma, másrészt a két oldal miatt mindenféle színű cipőhöz remekül passzolJ


Márta facebook oldalán pedig most játszani lehet egy személyre és méretre szabott estélyi ruháért!

A teendő a következő:

2.     Egy MM bevásárlószatyor levadászása
3.     Egy csinos fotó készítése a táskával
4.     A fotó feltöltése Márta facebook oldalára


A játék határideje 2012. Március 7. éjfél. Sok sikert!


Full disclosure: ez nem egy fizetett promóció, azért teszem ki, mert szeretem Mártát és a munkáját, és azért egy estélyi ruha nyeremény tőle nem semmi! De jó lenne, ha chili olvasó nyerné!:)

 

 

3 hozzászólás:

Blogger Eszter II szerint...

Jópofa! Tervezhetne majd "nyanyaszatyrot" is, az a húzós-görgős hatalmas tatyi, piacozásra annál sztem nincs jobb!

6:05 de.  
Blogger nagypapi szerint...

Ahogy a régi vicc poénja szól:
csak azért jelentkeztem, hogy rám ne számítsanak...:))

6:56 de.  
Blogger chili&vanilia szerint...

Eszter, ez tök szuper ötlet, arra én is vevő lennék, mondom is Mártának!

Nagypapi :))))) méért, valaki nőnemű csak akad a környéken, akinek jól állna egy csini estélyi:)

7:19 de.  

Neked is van véleményed?

<< Főoldal